ח"כ קרעי: "הדרום נצור, הפכנו ממרתיעים למורתעים"

    אייל ראובן 1 Comment on ח"כ קרעי: "הדרום נצור, הפכנו ממרתיעים למורתעים"

    ח"כ ד"ר שלמה קרעי מהליכוד ב"מהדורה המרכזית": "לפיד אמר בקולו שהוא לא מבין כלום בכלכלה, לליברמן אין שום הכשרה כלכלית. גם בביטחון הם לא מבינים. אני תושב עוטף עזה, הדרום נצור. עדיף שלפיד ינפוש בחו"ל ולא יעשה לנו נזקים" | האזינו

    צילום: Arie Leib Abrams/Flash90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חבר הכנסת ד"ר שלמה קרעי לאיתי גדסי ויענקל'ה פרידמן ב"מהדורת סוף השבוע": "ראש הממשלה לפיד אמר בקולו שהוא לא מבין כלום בכלכלה, לליברמן אין שום הכשרה כלכלית. גם בביטחון הם לא מבינים. אני תושב עוטף עזה, הדרום נצור. פעם הייתה לנו הרתעה היום להם יש הרתעה כלפינו".

    "לפיד הולך לנפוש בתשעה באב, שהדרום נצור. האמת שעדיף שהוא יהיה בנופש בחו"ל, מאשר פה בארץ שהוא עושה נזקים עם כל החבורה שלו".

    "הרפורמה בתח"צ מנותקת, האנשים בממשלה מנותקים לחלוטין מהציבור, הם שבעים שמנים ומדושני עונג שלא יודעים מה זה משפחות מרובות ילדים שבאות לסופר והכל יקר להן".

    "שום אדם מבוגר מעל גיל 75 שקיבל עכשיו תחבוה חינם, לא היה רוצה את ההנחה הזו, אם הוא היה יודע שזה מגיע על חשבון אוכלוסיות מוחלשות. הוזילו בכמה אגורות את המחיר במקומות של עשירים על חשבון העניים".

    "ביש עתיד מתמודדים בפריימריז בין האונה הימנית לאונה השמאלית בתוך מוחו של יאיר לפיד, אין להם ציבור שתומך במועמדים שלהם. לנו הם עשו עליהום על איזה תיליון, אומרים עלינו שאנחנו עדר עיוורים,  ושאורנה ברביבאי משווה את לפיד לקדוש ברוך הוא עפ"ל אף אחד לא מדבר".

    "אני עובד קשה מאד להתברג במקום טוב בליכוד. כל השמועות שאני מחפש קולות במחנה של גדעון סער זה קשקוש מוחלט. היופי של התנועה שלנו שהיא מכבדת את המסורת ואת גדולי הדור ולומדי התורה".

    האזינו לשיחה המלאה:



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      בעייתי, אך עדיף מורתע חי ממרתיע מת לא עלינו. שהקב"ה ישמור ויגן ויציל ויושיע את עם ישראל!